مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ

 

سئو در مشهد هاست های داخلی و فرنگی از نگاه کیفیت فرقی با یکدیگر ندارند؛ در واقع ‌هاست های بی‌کیفیت هم در درون وجود دارا‌هستند و هم در آن سوی مرز. آنچه از نگاه گزینش ‌هاست داخلی یا این که فرنگی اهمیت دارااست، مسافت مکانی (در واقع هنگامی) سرور با یوزرها وب سایت میباشد. هرگاه کاربری وارد وبسایت گردیده و بر روی قسمتی از آن کلیک می کند، یک درخواست به سرور ارسال می‌گردد. این درخواست بایستی به سرور رفته و بعداز بازبینی به طور پاسخی از سوی سرور به سمت تارنما مجدداً ارسال شود تا کار متبوع استفاده کننده در تارنما اعمال شود. حالا هرچه مسافت در بین استفاده کننده و سرور بیش تر باشد، بر سرعت ارسال درخواست و اخذ جواب اثر خواهد گذاشت و آن را کندتر خواهد کرد.

بدین ترتیب شایسته ترین‌ هاست، صرف لحاظ از داخلی یا این که فرنگی بودن آن، هاستی میباشد که به وضعیت مکانی اکثریت یوزرها تارنما نزدیک باشد. بایستی ملاحظه کنید اکثریت یوزرها وبسایت شما‌را چه اشخاصی تشکیل میدهند. به عبارت دیگر مخاطبان شما اکثراً مستقر کدام کشورند. از به عبارتی میهن هاست بگیرید. اما شرایط مکانی سرور در حالتی که که سرعت دسترس مخاطبان به سرور را زیر تأثیر قرار ندهد از اهمیت چندانی برخوردار وجود ندارد اما حقیقت این میباشد که با ارتقاء مسافت مخاطب از سرور سرعت دسترسی به داده ها سرور کاهش می یابد.

وضعیت مکانی ‌هاست و تأثیر آن بر seo محلی
شرایط مکانی ‌هاست اضافه از کلیه، وقتی که کسب و فعالیت وب سایت محلی باشد بر روی درجه تارنما مؤثر میباشد. به عنوان مثالً یک وبسایت فروشگاهی در کشور ایران در صورتی‌که از یک ‌هاست اهل ایران استعمال نماید سود بهتری در گوگل خواهد داشت. در‌صورتی‌که سرور از جور وسیعی از یوزرها بسیار بدور باشد ممکن میباشد هنگام بار گذاری وب سایت با پیام خطای Timeout مواجه شویم. خیل‌عظیم پیام‌های خطای تایم اوت Timeout بر سکو تارنما تأثیر بدی خواهد گذاشت.

آیا هاست فرنگی سریع‌خیس از هاست اهل ایران میباشد؟
نه، هاست‌های فرنگی بی‌کیفیت در سراسر جهان وجود دارا هستند. سرعت ‌هاست‌های اهل ایران کیفیت بالا بسیار بالا میباشد. اکثری از هاست‌های اهل ایران به مراتب از مثال‌های فرنگی بهتر فعالیت می کنند. بعداز مسافت و شرایط مکانی یوزرها، نکته دیگری که هنگام تعیین‌ هاست می بایست به آن اعتنا داشت این میباشد که ‌هاست های ارزان همواره دارنده اشتباهات عدیده‌ای میباشند. سفارش ما این میباشد که یک ‌هاست باکیفیت بخرید. یک ‌هاست کیفیت عالی بها سرمایه‌ای که برای آن می پردازید را دارااست.

هاست ویندوز یا این که لینوکس؟
قابل انعطاف افزارهای رئیس محتوا اکثر زمان ها می توانند بر روی هر دو سیستم ویندوز و لینوکس نصب شوند.
سیستم‌هایی ساخت محتوا که بر شالوده PHP کدنویسی میشوند (مانند وردپرس)، بهتر میباشد بر روی سرورهای لینوکس نصب شوند.
هم‌چنین سیستم‌های ساخت محتوا که بر مبنا Asp نوشته میگردند بهتر میباشد بر روی سیستم برهان ویندوز نصب شوند.

توده بندی

همانطور که مشاهده کردید تعیین ‌هاست و سرور از آن جا که بر سرعت تارنما و خطاهای عدم دسترسی به وب سایت و... موثر خواهد بود از اهمیت ویژه‌ای در بهینه سازی وب سایت برخوردار‌است. با تعیین کمپانی‌های دارای اعتبار و خوش‌اسم ارائه دهنده سرویس ها هاستینگ سایتتان را در قبال هجوم ها امنیتی، افت سرعت و بقیه خطاها ناشی از سرورهای بی‌کیفیت ایمن سازید.

کلیپ: تاثیر مکان سرور بر سکو بندی گوگل (seo)
محل سرور چه تاثیری در مرتبه بندی گوگل داراست؟ آیا سرور های درون کشور‌ایران درجه بهتری کسب میکنند یا این که سرورهایی که بیرون از جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند. آیا محل فیزیکی سرور و مکان آن تاثیری در جايگاه بندی تارنما در گوگل دارااست؟ سرورهای درون کشور ایران بهتر می‌باشند یا این که سرورهای بیرون از کشور ایران؟ اینها سوالاتی می‌باشند که ذهن بخش اعظمی از یوزرها را سرگرم کرده اند.

جواب این سوال را از مت کاتس بشنوید:

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 211 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:16

سئو در مشهد زیاد پیشگفتار گویی رو ارتفاع نمیدم زیرا خودم طرفدارش نیستم. شیوه های سئو بسیار زیاده و یک نگاه 100% صحت که میشه داشت اینه که هر کارشناس seo با سود گیری از بخشی از طریق ها میاد و پروژه هاش رو seo می کنه.

هر کسی توی برخی از طریق های seo به حفره های جالبی رسیده و درواقع رمز های اصلی که اون برای سئو کردن پروژه هاش داره، همین حفره هاس.

ولی هیچ جا راجب این حفره ها صحبتی نمی کنه. این تو وب سایت های اهل ایران خیلی بیشتره البته فرنگی ها هم این موضوعات رو دارن و اینکه تصور کنید در شرایطی‌که مقاله ها انگلیسی رو بخونید، تمامی چیز دستتون میاد، اینطور وجود ندارد.

کلیه طریق های seo که ارائه می کنن، چندین نکات تئوریه که حقیقتا دردی از ما دوا نمیکنه!

هم اکنون میخوام چندین از طریق هایی رو بهتون معرفی کنم که به شخصه بازدهی 100% اون رو تو پروژه ها و یا این که وبسایت خودم دیدم.

کارایی نمائید که یک مقدار عمیق خیس از تیتر و تیتری که داره بهش تصور کنید زیرا شاید تیتر مسئله جدیدی نباشه ولی طریق اجرا و جزییات هاشه که اونو یگانه و نو میکنه.

6 آیتم از شایسته ترین طریق های seo
این 6 طریق seo که توضیح داده میشه، نسبتاً برای کلیه تارنما ها جوابگوئه و صرفا می بایست عصر اجرای اون رو تشخیص بدید تا شایسته ترین بازدهی رو براتون پیرو داشته باشه.

با اینجانب یاور باشید!

#1 بهینه سازی وب سایت های 3 پیوند اولیه را بررسی نمایید.
3 پیوند نخستین گوگل

مدام این نکته رو در لحاظ بگیرید که 3 وبسایت اولیه تو هر رقابتی، (بخصوص رقابت های سنگین) با عوارض منطقی به اون درجه وصال.

ما ممکنه که بخوایم به طور همزمان چندین تارنما رو seo کنیم؛ اینکه استراتژی یکسانی برای تمامی اون ها پیش ببریم، بی تردید سبب ساز باخت ما میشه.

درسته که روشهای کلی بهینه سازی یکسانه، البته مشاجره زیاد و نادر بودن اون مطرحه و مورد هم خیلی مهمه.

گهگاه ما داریم تو رقابتی عمل میکنیم که دوره ماندگاری استفاده کننده درون وب سایت ها، معدل 30 ثانیه هستش؛ زیرا ممکنه مسئله وبسایت برای مثال بها پهنا یا این که سکه باشه.

سپس اینکه بیایم با دقت به تجربه ای که از ارتقاء daily time on site تو یه وب سایت شرکتی داشتیم، به کارگیری کنیم، تماما بیهودس.

تو برخی رقابت ها، فاکتور های بسیار بی آلایش ای وجود داره که شما تنها کافیه اون رو اوکی نمایید تا به آسانی وب سایت به درجه های اولیه برسه.

شایسته ترین مسیر برای اینکه نحوه های seo برای هر پروژه یگانه رو کشف فرمایید، اینه که بیاید وارد 3 تا وبسایت نخستین بشید و ظریف شیوه هایی که به وسیله اون وب سایت ها صورت گرفته رو بازبینی فرمایید.

بک لینک و پیوند ها و آتوریتی
اندازه و کیفیت محتوا
صورت وبلاگ نویسی
طریق عنوان ‌دهی
بازنگری فاکتور های الکسا و جايگاه اون
و …
شاید باورتون نشه ولی اینجانب تو رقابتی حضور داشتم که یک تارنما با اسکن کردن مقاله تارنما اینجانب باطن ورقه اصلیش اومد و مرتبه بالا خیس از وب سایت اینجانب گرفت! با متن نسخه برداری!!

البته آنگاه آنالیز کردم دیدم اینا تنها دارن روی طرز های سئوی خارجی و بک لینک و پیوند سازی عمل می کنن.

اینکه پای باور های خودم بمونم و نخوام که وبسایت های غالب رو بازنگری کنم، سبب شد این پروژه خیلی بیش تر اون چیزی که لیاقتشو داشت ارتفاع بکشه.

#2 به صفحاتی که جايگاه دربین 5 تا 15 دارن، پیوند بدید.
یک کدام از نحوه های seo که برای فرد اینجانب بسیار کارآمد بوده، لینک و پیوند سازی داخلیه.

صفحاتی از تارنما شما که تو ورقه نخستین گوگل یا این که اوایل ورقه دوم گوگل می باشند، بیشترین پتانسل رو برای جذب بازدیدکنندگان ارگانیک گوگل دارن.

طبق آماری که تو نوشته ی علمی تکنیک های بهینه سازی بکلینکو دیدم، 60% کاوش کنندگان گوگل، اسکرول نمی کنن و جذب سه لینک و پیوند اولیه میشن.

همونطور که میدونید یکی مهم‌ترین طریق های seo صفحه ها وب سایت، اینه که پیوند های خیر بهشون داده بشه.

خب؛ شما فی مابین درجه 5 تا 15 می‌باشید، استاندارد های لازم seo دارید که به‌این منزلت رسیدید.

صرفا نیاز به یک انرژی فرنگی دارید که جای یکی‌از این 3 سکو اولیه رو بگیرید.

زمانی شما با اعتنا بدین روال می آید به‌این صفحه ها سایتتون پیوند بیشتری میدید، اون ها به‌سرعت واحد سنجش بازدیدکنندگان تارنما رو ارتقاء می دن و حال تو ادامه میگم که‌این قضیه چه سود ای براتون داره.

گرچه خودتون میدونید که بطور کلی بالا بودن بازدید وبسایت، یک کدام از عواملیه که سبب میشه کلا گوگل نسبت به یک تارنما شم بهتری داشته باشه و صفحه های دیگه اون هم سریع خیس بهینه سازی بشن.

ولی با اینجانب یاروهمدم باشید تا نکته خاصی که تو این آیتم وجود داره رو به دنبال خدمتتون توضیح بدم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد  , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:19

سئو در مشهد هر بک لینک و پیوند که با انگیزه بهبود موقعیت بهینه سازی و ارتقاء رده شما در نتیجه ها گوگل تولید گردیده باشد تحت عنوان نقض ضوابط گوگل شناسایی می شود. این ضابطه هم برای لینک و پیوند هایی که به وبسایت شما داده گردیده اند و هم برای لینک و پیوند هایی که به وبسایت های دیگر میدهید راستگو میباشد.

در پی مواقعی که گوگل تحت عنوان لینک و پیوند سازی غیرطبیعی می شناسد را بازبینی می‌کنیم:

خرید بک پیوند، یعنی پرداخت پول به ازای قرار دادن لینک و پیوند شما در تارنما های دیگر. (سفارش می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی خرید بک لینک و پیوند را مطالعه فرمائید)
تبادل پیوند، یعنی شما به یک وبسایت پیوند بدهید و در مقابل آن وبسایت نیز به شما لینک و پیوند بدهد.
تکثیر زیاد پست مهمان یا این که رپورتاژ اطلاع رسانی در وبسایت های دیگر که کلیه با انگیزه گذاری روی عبارات مشخصی پیوند سازی گردیده اند.
به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای خود کار برای لینک و پیوند سازی در وب سایت های دیگر.
قرار بخشید پیوند در دایرکتوری های معدود قیمت یا این که وب سایت های اطلاع رسانی بدون پول.
پیوند های انگیزه گذاری گردیده روی واژه مشخص و معلوم که در فوتر یا این که سایدبار وب سایت های اکثری قرار گرفته اند.
دقت داشته باشید که معمولا تبلیغات اینترنتی با لینک و پیوند سا

در لینک و پیوند های تبلیغاتی از تگ nofollow به کار گیری نمایید.
لینک و پیوند تبلیغات به آدرسی که برای گوگل قابل ایندکس وجود ندارد ارجاع داده شود و از آنجا به ورقه انگیزه منتقل شود.
4- تکنیک Cloaking
در‌این طریق سوای آنکه استفاده کننده به نشانی دیگری ریدایرکت شود محتوایی گوناگون با آنچه ربات گوگل ایندکس کرده مشاهد می‌نماید. مثلا وقتی که ربات گوگل وارد ورقه می شود محتوای آن مشتمل بر متن و تصاویر مطلوب میباشد اما با ورود استفاده کننده به برگه، محتوایی دیگر به وی نشان داده می شود.

تکنیک cloaking در بهینه سازی کلاه سیاه
پنهان کردن بخشی از محتوا برای یوزرها (که برای گوگل در دسترس میباشد) نیز تحت عنوان Cloaking شناخته می‌گردد و می‌تواند موجب جریمه وب سایت احساس

این شیوه نیز بوسیله هکرها گزینه استعمال قرار می گیرد. با این عمل محتوای متبوع خویش (همدم با لینک و پیوند سازی) را به گوگل نشان می دهند در حالیکه رئیس وبسایت متوجه وجود این محتوا در تارنما خویش نمی‌شود.

5- محتوا یا این که لینک و پیوند نهفته در کاغذ
برخی از مدیران وبسایت ها عملکرد می کنند تا با ارتقاء محتوای ورقه مقام خویش را در گوگل بهبود دهند. اما در اکثری موردها این محتوا برای استفاده کننده مطلوب وجود ندارد یا این که کلمات غیر قابل درک و تکراری در آن مستعمل میباشد. درین موقعیت با مخفی کردن محتوا از نگاه استفاده کننده کارایی می کنند تجربه کاربری وبسایت را محافظت نمایند.

گوگل محتوای پنهان گردیده در تارنما را شناسایی می نماید
این نحوه به خیر برای گوگل قابل ادراک میباشد چون به فولدر های CSS کاغذ دسترسی داشته و طریق اکران آن به یوزرها را تجدید بنا می‌نماید. مثال هایی از طریق های نهفته کردن محتوا که برای گوگل قابل ادراک میباشد عبارتند از:

به کار گیری از متن سپید روی بک گراند سپید
پنهان کردن متن ذیل یک تصویر
استعمال از CSS برای قرار دادن محتوا بیرون از برگه اکران داده گردیده به استفاده کننده
به کارگیری از سایز فونت 0
پنهان کردن پیوند در یک کاراکتر کوچک مانند نقطه یا این که کاما

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1399 ساعت: 22:39

سئو در مشهد 


یک کدام از مهمترین فاکتور هایی که در سکو بندی سایت ها از نگاه گوگل تاثیر بسزایی داراست، رعایت ساختار طبقه بندی شده و منظم وب سایت است. در واقع یکی از مهمترین کارهایی که در پروسه seo وب سایت روی تارنما ها انجام می گردد پیکر بندی وب سایت و تولید یک ساختار داخلی طبقه بندی شده برای آن می باشد که این مهم با اصلاح تگ های هدینگ چهره می پذیرد. درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم در ادامه مباحث آموزشی سئو به معرفی تگ های هدینگ پرداخته و تاثیر آنها را روی seo وبسایت باز بینی نماییم. با ما همراه باشید. seo در مشهد

معرفی تگ های هدینگ (H1-H6)
تگ های هدینگ همانطور که از نام آن ها نیز پیداست، در واقع در نقش تیتر هایی می باشند که وظیفه آنها ساخت یک ساختار محتوایی منظم و سازمان یافته برای وبسایت می باشد. تگ های هدینگ شامل 6 تگ میباشند که به ترتیب آن‌ها را H1 تا H6 می نامیم. مهم ترین آنها، تگ هدینگ H1 بوده و از آن به عنوان تیتر اصلی یک نوشته‌ی‌علمی استعمال میگردد. مهمترین نکته در استفاده از تگ های هدینگ حفظ سلسله مراتب H1 تا H6 می باشد و در شرایطی که که این ترتیب متناسب با ترتیب معنایی نوشته حفظ شود این تگ ها میتوانند تاثیر مثبتی روی seo سایت بگذارند.

در موقعیت کلی دو روش برای ساختار دهی محتوای سایت با استفاده از تگ های هدر وجود دارد. روش اولیه و مرسوم آن اینست که یک تگ H1 در هر صفحه به عنوان تیتر اصلی به ایفای نقش بپردازد و احتمالا چندین تگ هدر H2 و دیگر تگ های زیر مجموعه آن نیز در متن استعمال می‌شود.

شیوه دوم که پایه آن نیز مبنی بر HTMLنسخه 5 است این می باشد که در HTML نسخه 5، هر بخش با یک تگ H1 شروع می شود. این کار برای آسان کردن مخلوط چند جز در یک صفحه ایجاد شده است. این نحوه از نگاه تئوری مشکلی ندارد، اما شعور آن یه خرده طاقت فرسا است. براین اساس ما همان طریق اولیه را در هر سایتی سفارش می کنیم.

چرا تگ H1 مفید ترین تگ هدینگ شناخته میگردد؟
در بخش گذشته اشاره کردیم که تگ H1مهم ترین تگ از گروه تگ های هدینگ به شمار می رود و به همین دلیل برای بهینه سازی کاران بسیار حائز اهمیت است. حال در این بخش از مقاله می خواهیم علت این آیتم را ریشه یابی کنیم.

یکی‌از مهمترین علت های ارزش تگ H1 این است که متنی که با H1 مندرج باشد، معمولا مطرح ترین متن یک کاغذ محسوب می شو و بیان کننده عنوان اصلی وهدف کاغذ مربئطه است . همین مسئله منجر شده تا تگ H1 در بعضا از مدیرت محتوا های رایج مانند جوملا و وردپرس به صورت خود کار مقدار دهی شود اما در بعضا از CMS های منحصر نیز به وسیله بعضی از برنامه نویسان همانند مدیریت محتوا های رایج این تگ ها به صورت اتوماتیک با مقدار عنوان سایت پر می‌شوند.

تاثیر تگ h1 در بهینه سازی سایت

طرز نمایش تگ های هدینگ H1 تا H6
یکی‌از مهمترین وظایف متخصص seo در طول آنالیز تارنما، چک کردن تگ های هدینگ می باشد که از نظر رعایت ساختار ، گزینش متن و روش نمایش به درستی ساخته شده باشند و یا در فیس عدم تعریف و تمجید شدن آن‌ها در وبسایت تعریف و تمجید شوند.درین بخش ما فیس استاندارد نحوه نوشتن تگ های هدینگ را به شما نشان میدهیم تا بتوانید از آن در پیاده سازی seo داخلی وبسایت خود استفاده نمایید:

تیتر اصلی ورقه
تیتر داخلی اولیه
زیرمجموعه‌ی تیتر داخلی اول
تیتر داخلی دوم
از دید طریق نمایش تگ های هدینگ معمولا تگ H1 با وسیع ترین و کلفت ترین فونت ممکن نشان داده میشود و تگ H6 کوچک ترین فونت را در بین فونت های جانور دارد.

اوامرونواهی در بهینه سازی تگ های H1 تا H6
هیچ گاه تگ title سایت خود را با تگ h1 وبسایت تان یکسان در نظر نگیرید.
تگ‌های هدینگ را با کلیدواژه‌ها مالامال نکنید
بیش از یک بار از تگ h1 در یک صفحه استعمال نکنید.
از تگ‌های هدینگ تکراری در صفحه های متعدد به کارگیری نکنید و سعی فرمائید نوشته‌های بعدی از تیترهای منحصر به فرد به فردی استفاده فرمایید.
نظم استفاده از تگ ها را در محتوای متنی خود حفظ کنید.
تاثیر تگ h1 در seo وب سایت

تاثیر فوق العاده تگ های هدینگ در بهینه سازی
حتما در شرایطی‌که مطالب آموزشی سایت ما‌را قبلا نیز دنبال کرده باشید بر این دستور واقفید که یک اصل اساسی در seo وبسایت موجود است و آن هم این است که رضایت گوگل از سایت شما ناشی از رضایت کاربر از وبسایت شماست.

با توچه به اینکه رعایت تگ های هدینگ و بهینه سازی آنان به نظم و مرتب سازی بهتر تارنما شما کمک کرده و همین امر نیز رضایت هر چه اضافه کاربر را درپی دارد پس این یک امر طبیعی می باشد که بهینه سازی تگ های هدینگ نقش بسزایی در بهبود سئو تارنما شما داشته باشند.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت: 5:43

 سئو در مشهد

۱- گوگل را ادراک نمایید!

در صورتی سوالی دارید که جوابش را نمیدانید از خویش بپرسید؟پاسخ چه میباشد؟ نمی دانید! اینجانب راهی را به شما توصیه می‌کنیم که تا بتواند جواب بیش تر سوال های خودتان را پیدا نمائید. خویش را جای گوگل گذاشتن و فهم و شعور گوگل شایسته ترین رویکرد برای درک کردن جواب به سوالاتتان از گوگل میباشد!

 

آیا به حیث شما گوگل از اسپم خوشش می آید ؟ آیا به حیث شما گوگل از بدور زدن موتور کاوش گر لذت می‌برد؟ و هزاران آیای دیگر … پس با این اکانت در‌حالتی که در بر رمز یک دوراهی رسیدید و پاسخی را در جایی پیدا نکردید فقط ثانیه ای خویش را جای گوگل بزارید تا پاسخ سوال خویش را پیدا نمائید.

 

۲- کیفیت و تعداد بک لینک و پیوند

مهمترین فاکتور جايگاه بندی قیمت پیوند ها، کیفیت تارنما لینک و پیوند دهنده به تارنما شما میباشد.

 

به صورت نمونه برخی بها یک لینک و پیوند نوفالو از وبسایت ویکی پدیا تعدادی برابر گران بها خیس از اخذ قریه ها لینک و پیوند از وبسایت های عادی میباشد. از مهمترین واحد سنجش های کیفیت یک پیوند می شود به لیست تحت اشاره نمود:

 

دامین اتوریتی و پیج اتوریتی وب سایت لینک و پیوند دهنده

واژه و کلمه پیوند گردیده

دارای ربط بودن وب سایت و یا این که ورقه پیوند دهنده

جان دار نبودن لینک و پیوند های خروجی زیاد در کاغذ

قاعدتا برد در یک کلمه و واژه مشقت بار و مالامال رقابت میباشد با تعداد بک لینک و پیوند های معدود و هر یک‌سری با کیفیت عالی انجام نمی گیرد و شما بایستی پیوند های زیاد و زیادی برای تارنما خویش ساخت فرمایید تا به فیض دلخواه خویش برسید.

 

۳- متن لنگر (آنکر تکست)

متن لنگر ها لغات لینک و پیوند گردیده به وبسایت شما می باشند، و قالبا در تگ A قرار می گیرد.

 

همان طور که در نصیب بالایی اشاره کردیم متن لینک و پیوند گردیده دو‌مین فاکتور مهم در پیوند ها میباشد و از روش همین متن ها پیوند شده‌است که موتور های جستجو گر محتوای لینک و پیوند را متوجه میشوند. سه ادله اساسی فاکتور بندی بها یک انکر تکست موجود است:

 

تیتر انکر تکست

محتوای کلی وبسایت (اینکه آیا به وب سایت و انکر تکست شما مربوط میباشد یا این که خیر به صورت نمونه در صورتیکه میخواهید در کلمه و واژه ساخت سایت جايگاه کسب نمائید، بها لینک و پیوند دریافتی از یک وبسایت مربوط به برنامه نویسی از یک وب سایت آشپزشی برای وبسایت شمابه مراتب طولانی تر میباشد.

 محتوای قبلی و آنگاه متن لنگر (این استدلال هم بسیار بسیار مهم میباشد)

 متن لنگر خطرناک ترین بخش فعالیت میباشد و درصورتی که دانش و تجربه کافی نسبت به آن ها نداشته باشید می‌توانید زخم های دورازشوخی به وبسایت خویش وارد فرمائید و بالعکس در‌صورتی‌که بتوانید از آن‌ها خوب و به جا استعمال فرمایید سبب ساز بهبود مرتبه تارنما خویش میشوید.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:43

Moz’s Pro Tools

 سئو در مشهد

هزینه: 30 روز اولیه مجانی و آنگاه 99 دلار در ماه

انگیزه: نظارت سایت

The Moz Pro تحت عنوان یکی‌از جامع‌ترین ابزارهای seo شناخته می‌گردد. کلکسیون Moz به یوزرها اذن میدهد تا تمام منابعی که برای بهینه سازی و رصد کردن رویش تارنما خویش نیاز دارا‌هستند را در دسترس داشته باشند. گزارشات مهم تارنما را به طور لحظه‌ای اخذ نمایند و تمام آنچه که برای با صرفه‌سازی سایت خویش نیاز داشته باشند را در یک پکیج بی نقص داشته باشند.

 

مثلا Crawl bar Tool از ربات مخصوص ماز به اسم RogerBot سود میبرد تا بیش تر از 3000 لینک و پیوند را در یک URL بررسی و تحقیق کند. بعد یک گزارش ایمیلی از تمام موردها مورد نیاز برای هر برگه‌ را برای یوزرها مهیا می‌سازد.

 

در صورتی در ادامه با صرفه‌سازی تارنما خویش می‌باشید و می خواهید از شر محتوای نسخه برداری و گوگل پنالتی و مواقعی از این دست در امان باشید ماز تمام این تجهیزات را در مشت شما میگذارد.

 

 

UpCity بهینه سازی Report Card

هزینه: بدون پول

انگیزه: سهم صدای شما (رقابت)

سئو Report Card که بوسیله Upcity تدارک چشم شده‌است ابزاری برای مقایسه‌ِ سایت شما نسبت به رقبا می باشد. تا بدانید سهم صدای شما از بازار چقدر میباشد.

 

seo ریپورت به شما چنین قابلیت و امکان‌هایی را به طور مجانی ارائه میدهد:

 

آنالیز درجه: یک نمای کلی از سکو‌بندی شما در گوگل و بقیه موتورهای کاوش و بر مبنا‌ی کلیدواژه‌های معین که رقابت اصلی شما درین کلیدواژه‌ها میباشد.

 

لینک و پیوند‌سازی: جزئیات دقیقی از تعداد وب سایت‌هایی که به شما پیوند داده‌اند.

 

طولانی تر بخوانید: نوشته‌علمی مشورت طراحی وب سایت

محاسبه seo داخلی: نگاهی ظریف به معیار پیروزی شما در باصرفه‌سازی و به کارگیری از کلیدواژه‌های اصلی در تمام صفحه ها وبسایت

 

دسترسی وبسایت: بخشی از سرویس ها سئو Report Card به معیار دسترسی وبسایت، از دید سرعت و ریسپانسیو بودن و دسترسی موتورهای کاوش و ربات‌ها به سایت اختصاص یافته میباشد.

 

اعتبارسنجی: باز‌بینی کلی تارنما شما از ترازو اعتبار و توان (اتوریتی)

 

سنجش ایندکس شدن: اکران تعداد صفحاتی که از وب سایت شما در موتورهای کاوش ایندکس گردیده‌اند.

 

 

Woorank

هزینه: 14 روز نخستین بدون‌پول، بعد از آن 49 دلار در ماه بابت ورژن Pro و 149 دلار در ماه برای ورژن پریمیوم

انگیزه: آنالیز تارنما

Woorank یک کدام از شناخته‌گردیده‌ترین ابزارهای seo هست که با بررسی ظریف و عمیق سایت به بازاریابان یاری مینمایند تا از تمام مجال‌ها و تجهیزات ممکن برای باصرفه‌سازی استعمال نمایند. این آنالیزها دربرگیرنده رعایت اصول نخستین seo، کانال‌های اجتماعی، واحد سنجش دسترسی و کاربری تارنما و مواقعی از این دست می باشد.

 

هر گزارش Woorank به 8 بخش کلی تقسیم میشود:

 

نظارت ‌لیست مارکتینگ

seo

تلفن همراه

کاربری

تکنولوژی‌ها

کانال‌های اجتماعی

seo لوکال

بازدیدکنندگان

پوشش دادن بیش تر از 70 ترازو و المان مربوط به وب سایت شما از پاراگراف‌ی تجهیزات اثرگذار این ابزار seo است. Woorank به شما اذن میدهد تا گزارش‌های وب سایت را به طور PDF نیز اخذ فرمائید تا بتوانید به راحتی آن را ارائه دهید.

 

 

SEMrush

هزینه: بدون پول

انگیزه: پژوهش کلیدواژه

SEMrush یک پیشخوان قوی و استادانه برای گزارش سعی وب سایت مجموعاَ می‌ّ‌باشد. این وب سایت‌ ابزارهای مختلفی داراست که یک کدام از ابزارهای آن سئو toolkit است.

 

این ابزار بهینه سازی به شما اذن میدهد تا برای کلیدواژه‌های متفاوت معیار درجه‌ی سایت خویش را ملاحظه کنید. این درجه‌بندی به طور روزمره، هفتگی و یا این که ماهانه و حتی هر ساله قابل دسترسی است و می توانید واحد سنجش پرورش یا این که پسرفت خویش را تماما رصد نمایید.

 

با این ابزار کاربردی میتوانید تلاش تارنما خویش را با رقبای خویش مقایسه نمائید و بک‌لینک و پیوند‌های وب سایت خویش را تحلیل نمایید که به عبارتی فعالیت ابزارهای seo برای پیوند‌سازی را نیز تا حد متعددی انجام می دهد. SEMrush بیش تر برای seo داخلی کاربرد دارااست.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:12

سئو در مشهد

 

3. Implement (پیاده سازی):

 

گام‌بعدی این میباشد که ساختار تارنما خویش را با محتوای مایحتاج استفاده کننده لبریز فرمائید. این یک قدم مهم تلقی می‌شود به دلیل آنکه استفاده کننده یاروهمدم در پی حاصل دارای ارتباط میباشد و موتورهای کاوش نیز یاروهمدم پیرو محتوای دارای ارتباط و کیفیت خوب می باشند. بدین ترتیب درصورتی که محتوایی بسازید که همه جنبه های مسافرت طبیعی مشتری را پوشش دهد، قطعا چیره خواهید شد.

 

موتورهای کاوش نیز دقیقا در‌پی زیر پوشش قرار دادن وب سایت هایی می‌باشند که به کلیه جنبه های یوزرها خویش اهمیت دهند. براین اساس کارایی فرمایید انتظارات یوزرها و گوگل را برآورده فرمائید. امروز اضافه قابل انعطاف افزارهای تحلیل بر رنک، دربرگیرنده محصولاتی می‌باشند که با آن‌ها می‌توانیم ببینیم کدام محصول ها ما، برای کدام عبارت های کاوش گردیده مطلوب میباشند. می‌توانید از این سیرتکامل تولیدات نیز به کار گیری فرمائید.

 

4. Measure (اندازه گیری):

 

 

 

اندازه گیری یک بحران وسیع به حساب می‌آید که ما پیش از این این عمل را با ارزیابی بر روی رنک تارنما خویش انجام می دادیم. اندازه گیری و تحلیل بر رنک، کاری مشقت بار به حساب میآید، به دلیل آن که رنک مدام در درحال حاضر تغییر تحول بوده و هیچ زمان اثبات وجود ندارد. کاغذ نتیجه ها کاوش امروزه مثل یک جانور زنده میباشد، پس می بایست اندازه گیری های خویش را با مشاهده کرد بازتری انجام دهید.

 

به جای نگاه به رنک، بر روی فاکتورهایی که بیشتراز تمامی در کسب و کارتان دخیل می‌باشند تحلیل نمایید. انگیزه شما همواره بایستی این باشد که با به کار گیری از بهینه سازی بر روی این فاکتورها تاثیر بگذارید، براین اساس بدون شک به آنان تحلیل داشته باشید.

 

با به کارگیری از بخش dashboard در گوگل آنالیتیک، می‌توانید بینش بهتری نسبت به تلاش استراتژی خویش داشته باشید.

 

نمی توانیم مانند پیشین اندازه گیری های خویش را انجام دهیم، البته هنوز هم میتوانیم ببینیم چه وقتی بهینه سازی وبسایت، تلاش و فیض مثبتی دارااست.

 

خب، در طی این دو نوشته‌ی علمی تماما به اهمیت جستجوی معنایی و خویش آن پرداخته شد. امیدوارم برای شما موءثر واقع گردیده باشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 216 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:14

سئو در مشهد

لینک و پیوند کردن به صفحه های داخلی سایتوقتی که شما به صفحه های درون به عبارتی سایت لینک و پیوند میکنید، نیاز وجود ندارد اسم دامنه را در URL وارد فرمائید. شما می توانید از یک نشانی کوتاه خیس که تحت عنوان نشانی متعلق شناخته می شود به کارگیری فرمایید.درصورتی که کلیه ورقه تارنما در یک فایل میباشند، مقدار خواص href تنها اسم پوشه‌های صفحه ها خواهد بود.در صورتی‌که صفحه ها تارنما در فایل‌های مستقل‌ای می باشند، میتوانید از طریق پیچیده‌تری برای پیوند‌دهی این صفحه ها در صفحه ها دارای ارتباط به کارگیری نمایید که به‌دنبال به آن اشاره خوا هیم کرد.



منزل
در رابطه ما
بهینه سازی.html">سـئو
تماس با ما




نشانی‌های متعلقنشانی‌های متعلق وقتی قابل استعمال می باشند که شما قصد تولید لینک به صفحه های سایت در باطن تارنما را دارید. در‌این دسته پیوند‌گذاری نیاز وجود ندارد اسم دامنه را وارد فرمایید. نشانی‌های متعلق یک طریق کوتاه برای اعلام محل پوشه‌ها به مرورگر میباشد تا مرورگر بداند که لینک و پیوند به برگه فعلی دارای ارتباط میباشد.همینطور به کار گیری از نشانی‌های متعلق هنگامی موءثر میباشد که شما در هم اکنون ایجاد یک وب سایت تازه یا این که یادگیری HTML میباشید. چون می توانید لینک و پیوند‌های دربین صفحه ها را حتی هنگامی که بر روی کامپیوتر میباشند ساخت فرمایید. از آنجایی که نیاز وجود ندارد برای هر پیوند اسم دامنه را تایپ فرمائید، به این ترتیب تایپ کردن آن ها سریع‌خیس می باشند.
گونه های پیوند متعلقبه فایل یکسانبرای پیوند کردن فولدر از ورقه‌ای که در به عبارتی پوشه جای‌دارد کافیست اسم پوشه را بنویسید.
بهینه سازی.html"> سئو 

فولدر ذیل گروهبرای پیوند‌کردن به اسم یک فایل پایین گروه، بایستی با اسلش اسم فایل نوشته شود.
سئو/local.html"> Local بهینه سازی 

فایل نوهبرای پیوند دهی به یک فولدر که نوه فایل فعلی میباشد، می بایست مانند نصیب پیشین با به کارگیری از اسلش از بیرونی‌ترین فایل به سمت داخلی‌ترین پوشه نشانی‌دهی نمایید.
بهینه سازی/local/optimize.html"> Optimizing Website 

فولدر پدر و مادربا به کارگیری از ../ می‌اقتدار از بالاترین فولدر فعلی به برگه متبوع پیوند‌دهی کرد.
 Local بهینه سازی 

فایل پدر و مادر وسیعدر‌این‌صورت شما قصد دارید به یک فایل فراتر از فولدر پدر و مادر لینک و پیوند دهید برای این فرمان از ../../ استعمال نمائید.
 Optimizing بهینه سازی 

پیوند پست الکرونیکیبرای ایجاد یک پیوند که برنامه نشانی اینترنتی استفاده کننده را اجرا می کند و به آدرس اینترنتی خاصی اشاره می نماید، میتوانید از تگ به کار گیری فرمائید. ولی این توشه مقدار خواص href با عبارت contact مقدمه می شود و درپی آن ایمیلی که قصد ارسال پیام به آن را دارید نوشته می شود.ظاهرا این پیوند با یک لینک و پیوند عادی به یک ورقه هیچ فرق نمیکند ولی وقتی که استفاده کننده روی آن کلیک میکند، برنامه مدیر نشانی اینترنتی استفاده کننده گشوده می شود و یک برگه ارسال آدرس اینترنتی با نشانی رقم خورده به اکران در خواهد آمد.
 Email 

بازکردن لینک و پیوند ها در پنجره تازهدر حالتی که قصد دارید یک link را در برگه تازه مرورگر گشوده فرمائید، بایستی از خواص target مو جود در تگ استعمال فرمایید. مقدار این خواص بایستی برابر با _blank باشد.یک کدام از عارضه ها مهمی که مالک تارنما می خواهد لینک و پیوند در ورقه جدیدی گشوده شوند این میباشد که آن پیوند به سایت دیگری اشاره می نماید. در‌این‌صورت رئیس وب سایت امیدوار میباشد استفاده کننده پس از بازدید از لینک و پیوند و ورقه گشوده گردیده به برگه مبدا بازگردد.
 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:01

مزایای بک لینک و پیوند در بهبود سئوی تارنما

سئو در مشهد
پیش از آنکه راجع‌به تأثیر بک لینک و پیوند در بهینه سازی سخن کنیم، بهتر میباشد بدانید که اهمیت بک لینک و پیوند در سال‌های قبلی دستخوش تغییراتی شده‌است. هنگامی بود که حتی بک پیوند‌های نادر کیفیت نیز در بهبود رنک صفحه ها وب سایت مؤثر بودند، البته امروزه با تغییر‌و تحول الگوریتم گوگل و استعمال از الگوریتم هوشمند پنگوئن بسیار مهم میباشد که بک پیوند شما از وب سایت کیفیت عالی که دارنده مرتبه قابل قبولی در موتورهای کاوش می باشند تهیه و تنظیم شود. همینطور اخذ بک لینک و پیوند از تارنما‌هایی با محتوای دارای ربط به محتوای سایت شما یاری بخش اعظمی به ارتقاء سکو وبسایتتان در موتورهای کاوش خواهد کرد.

به صورت کلی انگیزه بک لینک و پیوند دادن بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب را از تارنما دیگر به تارنما شما هدایت نماید و فقطً قرار دادن بک پیوند در وبسایت‌های دیگر به خودی خویش تأثیر چندانی ندارد.

اذن بدهید باز بینی کنیم که چرا تولید بک پیوند برای وبسایتتان دارای اهمیت میباشد؟

بک لینک و پیوند‌ها جايگاه‌بندی سازمان‌دهی گردیده را بهبود می بخشند
بک پیوند به شما یاری می‌نماید تا رده بهتری در موتورهای کاوش داشته باشد و موجب ارتقا بازدید وب سایت خواهد شد. در شرایطی‌که محتوایی از تارنما شما با متن Anchor مطلوب در تارنما دیگری پیوند شود، آن محتوا تخت گاز در موتورهای کاوش ارتقا درجه خواهد داشت. بهتر میباشد تمرکزتان را بر روی بهبود مرتبه کلمه ها کلیدی و صفحه های داخلی تارنما قرار دهید تا ورقه اصلی.

بک پیوند‌ها منجر میشوند سرعت ایندکس شدن صفحه های سایتتان در موتورهای کاوش ارتقا یابد
بک لینک و پیوند‌ها سرعت کاوش و وصال ربات‌ها و خزنده‌های موتورهای کاوش را به وب سایت شما ارتقاء می دهند. از همین رو به مراد تسریع در ایندکس شدن محتویات وب سایت شما استعمال از بک لینک و پیوند مطلوب، بسیار پیشنهاد می گردد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:34

سئو در مشهد 

خرید بک لینک و پیوند در فوتر نادرست میباشد
یک کدام از عارضه ها اینکه خرید بک پیوند غلط میباشد ، تثبیت لینک و پیوند در فوتر وب سایت است ، مخصوصا برای سایت هایی که صفحه های متعددی دارا هستند. به کارگیری از لینک و پیوند ها در فوتر یک طریق دیرین و شناسایی گردیده بوسیله گوگل هست که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در صورتی قصد تثبیت لینک و پیوند در سایتی را داشتید اعتنا فرمائید که بک پیوند ها را در فوتر وبسایت تثبیت ننماید

تکرار بیشتراز حد عبارت کلیدی در انکرتکست
گفتیم که اخذ بک پیوند از وب سایت هایی که تعداد صفحه ها زیاد و نامربوط به قضیه تارنما شما دارا هستند خطا میباشد. تاثیر منفی این فعالیت هنگامی بیش تر می‌گردد که از یک عبارت کلیدی ( واژه کلیدی اصلی وبسایت خویش ) تحت عنوان انکرتکست پیوند خریداری گردیده به کارگیری کنید. در این حالت صد در صد به ازای آن عبارت در گوگل افت جايگاه را تجربه خواهید کرد.

تثبیت چه بک لینک و پیوند هایی خطا وجود ندارد؟
باتوجه به مطالب ارائه گردیده ، می قدرت فیض گرفت خرید بک پیوند هایی بلا بازدارنده میباشد که موقعیت ذیل را داشته باشند:

از وب سایت های مربوط به مسئله سایت شما باشند
در تمام صفحه ها وبسایت مبدا تکرار نشوند
به دو یا این که یکسری کاغذ از وبسایت شما لینک و پیوند دهند
خرید رپورتاژ ، یک کدام از شیوه های عالی تثبیت بک لینک و پیوند میباشد
در صورتی‌که قصد دارید به ازای یک واژه کلیدی در گوگل افزایش درجه داشته باشید ، به هیچ عنوان بصورت افراطی تحت عنوان انکرتکست از آن استعمال نکنید
خرید بک پیوند در فوتر را به صورت کلی فراموش فرمائید
از وبسایت هایی با توان و اتوریتی در حدود وبسایت خویش پیوند بگیرید

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:22

سئو در مشهد 

لینک و پیوند های پنالتی گوگلدو جور لینک و پیوند پنالتی گردیده از لحاظ گوگل موجود است:
1- دستی2- الگوریتمگونه یک : پیوند‌های پنالتی گردیده بصورت دستیاین گونه از پنالتی شدن به وسیله گروه گوگل بصورت دستی انجام می گیرد که‌این قادر است واقعه خیلی بدی باشد.
این مورد ها می تواند بوسیله اشخاص متفاوت فیس بگیرد:
1- گزارش اسپم از طرف حریف انجام گیرد.
2- یک آیتم مشکوک در پیوند پروفایل شما چهره داده باشد که الگوریتم‌های گوگل تشخیص داده‌اند که بایستی بصورت دستی محاسبه شود.
3- شما در دسیسه فعالیتی قرار گرفته‌اید که گوگل در موقعیت ارزیابی شما است.
چه‌طور با مجازات دستی رویا رویی نمایید؟در شرایطی که گوگل شما‌را بصورت دستی پنالتی نموده باشد، مطمئنا از روش سرچ کنسول به شما آگهی خواهد شد.


دسته دوم: الگوریتم‌های پنالتی  لینک و پیوند‌های اسپم (الگوریتم پنگوئن)پنالتی شدن وب سایت شما به طور اتومات بوسیله گوگل بر پایه ی خصوصیات پیوند انجام می شود. هیچگونه باز بینی انسانی انجام نمی‌گیرد. بیشترین مجازات‌ها به وسیله الگوریتم‌های پنگوئن صادر خواهد شد.
چه‌طور می توانید با پنالتی شدن گوگل رویارویی نمایید؟در‌حالتی که از طرف گوگل پنالتی گردید به شما آگهی خواهد شد. درصورتی که اتفاقی بیافتد بطور بدیهی گوگل به شما نشان خواهد بخشید.


پنالتی  شدن بوسیله گوگل سبب ساز افت شدید بازدیدکنندگان شما از موتورهای کاوش خواهد شد. برای اینکه از پنالتی شدن دوری فرمائید بایستی ایجاد محتوای کیفیت بالا انجام دهید. پیوند‌های کیفیت خوب از وبسایت‎های دارای ارتباط اخذ فرمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:34

سئو در مشهد 


بیایید گوگل را یک برنا 20 ساله در حیث بگیریم. این برناِ پرانگیزه در 12 سالگی (یعنی گذشته از معرفی الگوریتم‌هایش) هنوز به پختگی هم اکنون نرسیده بود و در تشخیص تارنما‌های خوب از بد، خیلی با محاسبه کار نمی کرد. در واقع می‌قدرت اذعان کرد که پاشنه آشیل گوگل در قبل این بود که نمی‌توانست تارنما‌هایی که از لینک و پیوند سازی مخرب به کار گیری می‌نمایند را شناسایی نماید.

در آن عصر خیر الگوریتم پنگوئنی بود و خیر مرغ مگس خواری، فقط چیزی که سبب میشد تارنما شما در حاصل بالای جستجوی گوگل ظواهر شود، تعداد بک لینک و پیوند هایی بود که وب سایت های متفاوت به شما می‌دادند. در واقع لینک و پیوند سازی به یکی مهم ترین گرفتاری‌های seo و سئو سایت ها تبدیل گردیده بود.


در گام بعدی، تکنیک های لینک و پیوند سازی به طریق های خلاقانه‌ای ابتکار عمل شدند تا بتوانند در بازه وقتی کوتاه جايگاه تارنما‌ها را از فرش به افق برسانند! در واقع به عمل بردن این نحوه های نوین بسیار کاربردی بودند چون بیش تر وبسایت‌ها در یک دوران مختص، بهبود نیکی را در موضع حاصل کاوش تجربه کردند. البته این روایت، انتها ناراحتی انگیزی داشت.

چرا‌که سرتاسر فضای اینترنت را وب سایت‌هایی تشکیل می‌دادند که فقط یک چیز برایشان مهم بود؛ کسب جايگاه در نتیجه ها کاوش!

بالاخره در‌این حالت نابسامان، کسی می بایست به اعطا کرد یوزرها و هیاهوی درهم و برهم لینک و پیوند سازی در فضای اینترنتی میرسید. هر که بتواند استفاده کننده را در حق تقدم قرار دهد و برای کسب رضایتش راه‌حل‌ای بیاندیشد. البته چه کسی بهتر از شخصی که مدام به تفکر رضایت یوزرها بود؟ گوگل!

گوگل با سپری شد دوره، روز آپ دیت هوشمندتر میشد به گونه ای که هنگامی مورد آخر طومار خویش درباره ی الگوریتم های جستجوی آنلاین را ارائه اعطا کرد، همگی استادها به دیده یک نخبه به وی نگاه می‌کردند. این‌ الگوریتم ها به عبارتی چیزی بودند که مقررات پیوند سازی در فضای اینترنت را به نفع استفاده کننده تغییر‌و تحول دادند. مبنی بر این ضوابط؛

هر سایتی که به طور غیرطبیعی و فقط با انگیزه به دست آوردن رده در کاغذ نتیجه ها، پیوند سازی انجام دهد، محکوم به جریمه میباشد.
در‌حالتی که نوار این ماجرا را یه خرده به جلو ببریم به عصر هم اکنون (2019) می‌رسیم. متاسفانه جمع متعددی از اشخاص هنوز هم از تکنیک های پیوند سازی به شیوه مخرب استعمال مینمایند و حتی بر این باورند که‌این شیوه ها، سبب ساز بهبود سکو سایتشان هم می گردد. شاید تعجب نمائید ولی به مرور عصر این ترفندها حتی بیش تر و اضافه هم شدند.

کلیپ معرفی تکنیک های پیوند سازی مخرب
در‌صورتی‌که دوره کافی برای مطالعه یک نوشته‌علمی 3000 واژه و کلمه ای را ندارید سفارش می کنیم 6 دقیقه از عصر گران بها خویش را برای تماشای این ویدیو کنار بگذارید. حجم ویدیو نسبتاً 38 مگابایت میباشد البته حجم اطلاعاتی که به شما منتقل می‌نماید بسیار بالاست!

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 202 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:51

سئو در مشهد 
درج شده در مورخ فوریه 25, 2017 به وسیله
Reviewed by مهدی پدرام on Feb 25Rating: 4.0سئو عمل چه کارهایی را بر روی وبسایت انجام می‌دهد؟seo عمل چه کارهایی را بر روی تارنما انجام می‌دهد؟ بهینه سازی فعالیت در آغاز تارنما شما‌را چک می‌نماید با فضای کاری شما آشنا می گردد و همت میکند راجع به
در صورتیکه شما شایسته ترین وبسایت را پباده سازی کرده باشید ولی بازدید کننده ای نداشته باشید عملا در سوی طراحی وب سایت کاری نکرده اید. ساخت سایت شما برای اینکه بازدید کننده داشته باشد بایست در نزد موتور های کاوش سئو و یا این که بهینه سازی شود، فارغ از seo طراحی وب سایت شما بازدیدکننده ای نخواهد داشت. در واقع آمار بازدید وبسایت شما متعلق به بهینه سازی شماست. سرویس ها seo  مجموعه بهینه سازی کندو با استعمال از دانش روز بهینه سازی و با سود گیری از آخری شیوه های seo تارنما، تارنما شمارا در نزد موتورهای کاوش باصرفه می‌نماید.

 

اعتنا داشته باشید که در بهینه سازی عامل ها متعددی دخیل میباشند٬ بهینه سازی تنها معرفی کردن تارنما به گوگل وجود ندارد یا این که seo در پروسه توسعه یافته خیس صرفا امداد به خروج تارنما شما از پنالتی گوگل یاری نمی نماید بلکه بهینه سازی کلیه عواملی را مشتمل بر می‌شود که تبلیغات در گوگل برای شما به ارمغان می‌آورد. موتور جستجوی گوگل اعلام نموده که برای رنگینگ وب سایت ها بیشتراز ۲۵۰۰ پارامتر را در حیث داراست٬ دستیابی به موقعیتی که در اکثر این ۲۵۰۰ شاخص، وب سایت شما از شایسته ترین ها باشد روند ای زمانبر و طاقت فرسا میباشد که در تمام پروسه این روند طاقت فرسا ما در کنار شما خوا هیم بود.

صرفا منظور ای که از شما در طی این فرایند داریم آن میباشد که شما هم در کنار ما باشید و با صبرتان ما‌را ملازمت فرمایید.

این منظور بسیار مهمی برای ماست، به این دلیل که اکثر صاحبان وبسایت ها زودتر می‌خواهند در موتورهای کاوش سکو خیر و خوبی برای وبسایت شان داشته باشند، البته بایستی در لحاظ داشته باشند که با صرفه کردن تارنما ها در موتورهای کاوش یک فرآیند وقت گیر میباشد و نیاز به طاقت و طاقت صاحبان وب سایت ها داراست. این دوره بری بیش تر از اینکه متوجه فعالیت ما باشد متوجه آپ تو دیت هایی میباشد که موتورهای کاوش انجام میدهند. به همین خیال و خاطر شما سایتی را نمی توانید پیدا نمایید که در دوران دوره پاره ای به seo و سئو جامعی دست یافته باشد. پس با صبرتان ما‌را ملازمت و همراهی نمایید و با اعتمای که به ما دارید فرایند seo تارنما تان را به ما بسپارید تا شاهد بروز علائم پیروزی در طراحی وب سایت خودتان باشید.

seo فعالیت چه کارهایی را بر روی تارنما انجام می‌دهد؟ بهینه سازی عمل در آغاز وبسایت شما‌را ارزیابی می‌نماید، با فضای کاری شما آشنا می‌شود و کارایی می نماید در زمینه‌ی انگیزه شما حافظه بگیرد.
کناره ای از سرویس ها بهینه سازی ما که درباره با سئو وبسایت شما انجام می گردد به این قرار میباشد.

تجریه و محاسبه تارنما شما
تجزیه و آنالیز کلمه های کلیدی وب سایت شما
تغییر تحول ساختار لایه های وب سایت شما
برطرف کردن پیوند های اشتباه و ناقص و اشتباهات سی اس اس
بازبینی سئوی عکس ها و حجم وب سایت شما
اضافه کردن نقشه وبسایت
ساختن و مدیر اینترنت مستر
اضافه کردن کدهای گوگل آنالیتیکز به تارنما شما
بالا بردن آمار بازدید تارنما شما
ارایه گزارش های آمار بازدید به تفکیک وضعیت جغرافیایی، روز، هفته، سیستم استدلال، دستگاه
به دست آوردن بک پیوند از دیگر وب سایت ها
بالا بردن آمار بازدید وب سایت با راه‌های استوار و هدفدار
بالا بردن رنگینگ تارنما در گوگل و سایر موتورهای کاوش
بالا بردن رنگینگ الکسا

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:57

سئو در مشهد 
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار چک‌گر کمپانی گوگل میباشد که میان یوزرها اهل ایران به اسم‌های گوگل محاسبه، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم شناخته می گردد (آری! این فارسی‌زبانان دوست‌داشتنی!). این ابزار محاسبه‌گر میتواند داده ها بسیار جامعی را دربارۀ ترافیک محل ورود در مشت مدیران یک اینترنت‌وبسایت‌ قرار دهد. اطلاعاتی که می تواند نقش بسیار مهمی را در باصرفه‌سازی یک اینترنت‌تارنما و پیشرفت آن ایفا نماید. ولی چیزی که گوگل آنالیتیکس را به یک ابزار لازم برای صاحب و مالک هر اینترنت‌وبسایت (یا این که نرم افزار تلفن همراه) می‌نماید، تنها توان غیر قابل انکار آن وجود ندارد. بلکه این قضیه میباشد که گوگل آن را به بدون‌پول در مشت تمام اینترنت‌وبسایت‌ها قرار داده میباشد و به کار گیری از آن هم حقیقتاً شل میباشد. آنقدر معمولی که حتی یوزرها اهل ایران که به لهجه انگلیسی اشراف چندانی هم ندارند، می توانند با مطالعه یک فراگیری معمولی (همچون این یادگرفتن) از آن استعمال کنند.

با این وجود، به جهت نامعلومی هنوز هم اکثری از اینترنت‌وبسایت‌های فارسی از این محاسبه‌گر (یا این که بقیه چک‌گرها) به کار گیری نمیکنند. ما در‌این مقاله قصد داریم طریقۀ عمل با این ابزار را از شالوده به شما فراگیری بدهیم و در خصوص داده ها تحلیلی مختلفی که در دست شما میگذارد، سخن نماییم. پس در حالتی که که به هیچ عنوانً با گوگل محاسبه شناخت ندارید و هیچ گاه از آن برای محاسبه اینترنت‌وبسایت خویش به کار گیری نکرده‌اید، یا این که درصورتی که که آن را نصب دارید البته تا به حالا سراغش نرفته‌اید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید و نگذارید این زمان استثنایی برای پیشرفت تارنما شما از دست برود.

چرا تمام مدیران اینترنت‌تارنما‌ها و بلاگ‌ها به گوگل آنالیتیک نیاز دارا هستند؟


آیا شما یک وب لاگ فردی دارید یا این که آنکه یک تارنما را رئیس میکنید؟ در حالتی که پاسخ شما به‌این سوال مثبت میباشد، دیگر اصلا مهم نیست که کدامیک را داشته باشید، در هر چهره شما به گوگل آنالیتیک نیاز خواهید داشت. چرا؟ برای آنکه جذب مخاطب طولانی تر برایتان مهم میباشد و گوگل آنالیتیک در‌این مسیر به شما یاری خواهد کرد. موردها تحت صرفا یکسری تا از سوالاتی می‌باشند که به امداد این ابزار چک‌گر می توانید جواب آنان‌را بیابید:

یکسری نفر از اینترنت‌تارنما اینجانب بازدید می‌نمایند؟
اشخاص به صورت میانگین چه مقدار هنگامی در اینترنت‌وبسایت اینجانب وقت می گذرانند؟
آیا محتویات صفحه ها اینجانب به اندازۀ کافی بدیهی و جالب می باشند؟
خواننده گان بلاگ اینجانب به چه مطالب و موضوعاتی عشق‌مند می‌باشند؟
بازدیدکنندگان اینجانب در چه شهرها و کشورهایی معاش میکنند؟
آیا داشتن یک اینترنت‌تارنما برخورد‌گرا و مطلوب تلفن همراه برای اینجانب لازم میباشد؟
بازدیدکنندگان از روش چه اینترنت‌سایتی به ‌وبسایت اینجانب رهنمون می شوند؟
کدام تکنیک‌های بازاریابی بیشترین تاثیر را بروی ترافیک اینترنت‌وبسایت اینجانب دارا هستند؟
کدام صفحه ها اینترنت‌وبسایت اینجانب دارنده بیشترین معیار محبوبیت می باشند؟
چه تعداد از بازدیدکنندگان اینجانب تبدیل به مشتری می گردند؟
بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل میشوند چه خصوصیت‌هایی دارا هستند؟
چطور میتوانم سرعت اینترنت‌وبسایت خویش را ارتقا دهم؟
گوگل محاسبه می تواند آمار مرتبط با اینترنت‌وب سایت شمارا تبدیل به یک منشاء با ارزش برای آشنایی یوزرها و باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت برای آنان نماید. پس یک لحظه هم در استعمال از آن شک و تردید نکنید. ولی تا یادمان نرفته می بایست به شما بگوییم که گوگل بررسی را می‌اقتدار بروی برنامه‌های موبایل (اندروید و iOS) هم نصب کرد. اکنون که استدلال ارزشمندی گوگل محاسبه می دانید، بیایید در خصوص طریقۀ نصب و به کار گیری از آن طولانی تر کلام کنیم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:46

سئو در مشهد انگیزه گوگل این میباشد برای هر کاوش شایسته ترین و دارای ربط‌ ترین سود را به اشخاص اکران دهد. به همین استدلال الگوریتم و راهبرد‌های مختلفی را پباده سازی کرده که به صورت مداوم وب سایت‌ها را بازرسی می کنند.

از به عبارتی سال‌های اولیه فعال سازی موتورهای کاوش، اشخاصی همت داشتند با شناسایی روش عمل گوگل، مطالب خویش را در موضع‌های بالاتری از نتیجه ها اکران دهند.
به عنوان مثال تا چندین سال قبلی در‌حالتی که سایتی با یک واژه‌ی کلیدی تعداد متعددی پیوند اخذ می کرد، موقع جستجوی آن واژه‌ی به خصوص، احتمال قرار به دست آوردن وبسایت در سطرهای اولیه نتیجه ها بسیار زیاد بود.
با همین ترفند اشخاص متعددی مطالب بی‌کیفیت و غیرمرتبط سایتشان را به سطرهای بالا در serp میرسانند.

گوگل برای خودداری از این حادثه، الگوریتم‌های خویش را هر سال قریه‌ها توشه بروز‌رسانی مینماید. فعلا بخش اعظمی از ترفندهایی که سعی در فریب گوگل دارا هستند، قابل شناسایی می باشند.

چه مواقعی موجب پنالتی گوگل میگردند؟
گوگل پنالتی چه می‌باشد و چه هنگامی یک تارنما پنالتی میگردد؟
معمولاً رایج‌ترین مواقعی که منجر تولید پنالتی گوگل می گردند مورد ها تحت می باشند:

۱- به کارگیری از خبرچین‌ابزارها، ویروس‌ها و قابل انعطاف‌افزار‌های مخرب
۲- به کارگیری از پیوند یا این که متن‌های نهفته در وب سایت
۳- cloacking (اکران دو ظواهر گوناگون برای یوزرها و موتورهای کاوش)
۴- keyword stuffing (تکرار بیش تر از حد عبارات کلیدی در تارنما)
۵- به کار گیری‌ی زیاد از محتوای نسخه برداری یا این که بی بها و بی کیفیت
۶- استعمال از محتوای نامرتبط به واژه‌ی کلیدی
۷- خرید یا این که تولید تعداد متعددی پیوند‌ بی‌کیفیت و تصنعی
۸- هک شدن یا این که غیر ایمن شناخته شدن تارنما
۹- کاهش سرعت تارنما یا این که در دسترس نبودن مداوم وب سایت
و…
در کل انجام هرموردی که موجب آزار استفاده کننده شود، از دید گوگل غلط و اشتباه محسوب خواهد شد.

همینطور انجام هرمورد از ترفند‌های seo کلاه سیاه احتمال جریمه‌ شدن تارنما را بسیار زیاد مینماید. در نوشته‌ی علمی‌ی اشکال طریق‌های بهینه سازی، به seo کلاه سیاه پرداختیم.

به امداد آشنایی موردها seo کلاه سیاه در گوگل، میتوانید ریلکس‌خیس از پنالتی گوگل در امان باشید.
در مقاله ها بعدی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که چه‌گونه پنالتی بودن وبسایت را تشخیص داده و آن را رفع کنیم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:07